Menu
Oaza ljepote

(SKINCARE) PUT OKO SVIJETA (2)

Od Brazila do Indije, od Kine i Južne Koreje do Italije i Francuske… Mnoge inovativne skincare formule stižu sa svih strana svijeta i nastaju zahvaljujući modernim tehnologijama, a neke od njih su zasnovane na nasljeđu i tradiciji koji se ne žele prepustiti zaboravu.

Brazil: jungle complex koktel

Umjesto da pitaju kako si, u Riju kažu “e ai beleza”, što doslovno znači “je li sve lijepo”. Francisco Costa, bivši dizajner brenda Calvin Klein, pokrenuo je Costa Brazil inspiriran bogatstvom duha brazilskog naroda, drugačijom definicijom ljepote, “one koju nalaziš u sebi”. Želio je stvoriti brend koji izražava novije potrebe i težnje našeg vremena – promoviranje ideje da je ljepota prirode direktno povezana sa zdravljem planete. Kreirao je čiste formule kako bi slavio njihove prirodne sastojke, Costa Brazil je održiva linija za njegu i opšte blagostanje. U saradnji sa neprofitnom američkom organizacijom za zaštitu okoliša Conservation International, koja mu pomaže u pronalaženju održivih i etičkih sirovina, kao i osnaživanju lokalnih zajednica, svaki proizvod Costa Brazila nije samo vegan & cruelty free, već je stvoren s poštovanjem prema zemlji i njenim stanovnicima. Efikasni, prirodni i ljekoviti sastojci brazilske prašume tvore bogati Jungle Complex Costa Brazil: koktel dragocjenih prirodnih ekstrakata koji garantiraju izvrsne rezultate. Jungle Complex je savršena ravnoteža tri supermoćna autohtona sastojka. Breu je aromatična smola koja ublažava tjeskobu, poboljšava raspoloženje, ima antioksidativne, protivupalne i antimikrobne osobine. Cacay je ulje bogato vitaminima A i E (50% više od arganovog ulja), omega 3, 6 i 9, prirodni je izvor retinola koji pomaže u poboljšanju tonusa kože i smanjuje vidljivost bora, zaglađuje, hidratizira i poboljšava čvrstoću kože. Kaya je održivo ubrana superhrana koja hidratizira, hrani i poboljšava čvrstoću, teksturu i prirodnu blistavost kože te pomaže njenoj revitalizaciji. Ova kombinacija čini formulu veoma bogatu aminokiselinama, proteinima, kalcijem, magnezijem, kalijem i selenom, vitaminima A, E i F, omegom 3, 6 i 9. Jedinstveni kompleks razvio je tim lokalnih naučnika i poljoprivrednika kombiniranjem vrlo napredne tehnologije s hranjivom snagom prirodnog svijeta. “Drevni rituali su vrlo dobri i za dušu i za kožu. Možete započeti paljenjem breua koji daje osjećaj smirenosti, a njegov miris ublažava stres. Zatim počinje ritual s uljem za tijelo, naprimjer nakon tuširanja i suhe četke, i nastavlja s tretmanom lica”, kaže Francisco Costa koji je mjesecima boravio u amazonskoj prašumi kako bi naučio sve o aktivnim sastojcima i njihovim ljekovitim moćima koje domoroci koriste vijekovima.

Kolumbija: redefiniranje suplemenata

Kada je naše prirodno okruženje ugroženo, ugroženo je i naše tijelo. Jules Miller rođena je u Londonu, a kao djevojčica je preselila u Kolumbiju, domovinu njene majke, u regiju kafe El Quindi. “Ljepota u Kolumbiji nije u tome kako izgledate, već kako ste i kako se osjećate”, objašnjava Jules koja je sa suprugom Charliejem Gowerom stvorila The Nue Co. “Moj djed je bio hemičar i predavač na Cambridgeu, član tima koji je proveo značajno istraživanje o vitaminu B12. Dakle, preko moje kolumbijske majke koja me odvela do lokalnog travara na tržnici i mog djeda koji mi je detaljno opisao svoje kliničke studije, naučila sam mnogo o dobrobitima prirodnih i medicinskih sastojaka. Brend The Nue Co. rođen je iz sna o mogućnosti pozitivnog uticaja na zdravlje čovječanstva i planete.”
Jules i Charlie otkrili su da je veliki dio dodataka prehrani na tržištu formuliran uz pomoć sintetičkih punila i prerađenih sastojaka, zaslađivača, pomoćnih tvari, aroma i nepotrebnih bojila. Stoga su odlučili stvoriti liniju dodataka koja će spojiti ono najbolje od nauke i prirode, koristeći čiste, održive i klinički dokazane sastojke, povezujući zdravlje ljudi i planete. “Vjerujemo da su dodaci prehrani koji imaju najveći uticaj na naše zdravlje izrađeni od visokokvalitetnih sastojaka, dobiveni i ubrani na održiv način te proizvedeni korištenjem procesa koji štite prirodni okoliš. Kombiniramo nauku i prirodne inovacije kako bismo pružili efikasna rješenja. Radimo s klinički dokazanim sastojcima, u kombinaciji s najboljom praksom ayurvedske i kineske medicine. Naše formule ne sadrže toksične konzervanse, aditive, arome i sladila. Koristimo organske, veganske i bezglutenske sastojke i svaki proizvod je cruelty free. Vjerujemo u svjesnu potrošnju. Naši sastojci dolaze iz cijelog svijeta na odgovoran način”, poručuju Jules i Charlie.

Togo i Gana: ljepota različitosti

U zapadnoj Africi majke masiraju bebe shea maslacem kako bi bolje spavale. Imati meku, njegovanu kožu ne doživljavaju samo kao statusni simbol, već i kao duhovnu praksu. “Rođenje brenda Melyon, sastojci, formulacije, pa čak i pakiranje, predstavljaju moj način, moju želju da premostim jaz između baštine zapadne Afrike (Togo i Gana) i Švedske. Želio sam istaknuti jedinstvene sastojke, kao što su shea maslac, ulje baobaba i moringe i tradicije koje već dugo praktikuju i žene i muškarci u zapadnoj Africi”, objašnjava osnivač Roger Dupé. Linija za njegu kože Melyon napravljena je imajući na umu osobe tamnije kože, iako je prikladna za većinu tipova kože. S korijenima u zapadnoj Africi, skandinavski lifestyle brend kombinira najbolje od prirode i nauke za stvaranje sigurnih i etičkih proizvoda s dokazanim rezultatima. Pričajući autentične priče kroz liniju proizvoda za njegu kože, Melyon ima za cilj doprinijeti naprednijim i dugoročnim standardima ljepote, kao i radu za društvo u kojem se ljepota doživljava kroz različitost. Roger Dupé rođen je 1991. godine u Västeråsu u Švedskoj, a u zapadnoj Africi, odakle potiču njegovi roditelji, njega kože je oduvijek bila i jeste oblik ljubavi prema sebi.

Francuska: slavljenje jedinstvenosti

U Francuskoj biti drugačiji znači biti jedinstven. “U Violette_Fr vodimo to uvijek imamo na umu, jer želimo voditi računa o onome što nam je priroda dala umjesto da to mijenjamo”, objašnjava Violette Serrat, koja stoji iza brenda. “Zbog toga nam je veoma važan koncept slavljenja onoga što jesmo. Vidjela sam da postoji potreba za stvaranjem brenda koji će nam vratiti poseban odnos prema ljepoti, prema vlastitoj koži. Njega kože je način da slavite sami sebe. Violette_Fr je razvijen da nas podsjeti da smo rođeni savršeni. Stvoren je za sve one koji su mi pisali na društvenim mrežama o tome da su se poistovjetili s jednom drugačijom estetikom, potpuno prirodnom i duboko kreativnom. Za one koji su više zainteresirani za slavljenje individualnosti i različitosti od robovanja trendovima. Brend Violette_Fr je nastao na osnovu ideje o kojoj sam razmišljala tokom cijele karijere. Vrijeme koje sam provela radeći kao vizažistica omogućilo mi je da koristim, da se igram najboljim proizvodima na svijetu. Ali, ipak sam osjećala da nešto nedostaje: sigurni, efikasni, luksuzni i dostupni proizvodi.” Ovo su elementi na koje se Violette fokusirala stvarajući brend čiji su proizvodi pritupačni apsolutno svakome, jednostavni za korištenje i stručnjacima i početnicima. Usmjeren je na pronalaženje čistih, ali visoko pigmentiranih formula i ambalaže, koja nije samo lijepa već je i ekološki prihvatljiva. Violette_Fr stvoren je kako bi dokazao da korištenje šminke može biti zabavno te kako bi svakog od nas ohrabrio i da se nasmijemo sami sebi i da zavodimo i, iznad svega, da svim srcem vjerujemo u ono nešto što nas čini jedinstvenim.

engleska: wellbeing by bamford

Kad je odrastala na engleskom selu, Carole Bamford se sjeća da su joj davali sirup od šipka za zacjeljivanje posjekotina i ogrebotina. “Sada koristimo ulje sjemenki šipka u formulacijama Bamfordove linije za njegu kože, jer ono može ojačati ćelijske membrane koje starenjem propadaju. Koža je naš najveći organ, zato je meni veoma važno da ono što stavljam na tijelo bude jednako hranjivo kao ono što unosim u organizam”, objašnjava Carole, koja kaže da za stvaranje proizvoda odabire prirodne sirovine i koristi snagu aktivnih principa prirodnog porijekla. Bamford Life je prozor u Carolein svijet, lifestyle koji obuhvata kolekcije odjeće, kućanskih potrepština i onih za njegu, a promovira prirodne, organske i održive kozmetičke proizvode. “Stavljamo u središte pažnje proizvođače s kojima sarađujemo, fokusiramo se na nauku koja stoji iza naših proizvoda za njegu kože i ljepotu te evidentiramo sve ono što radimo kako bismo nastavili smanjivati ​​naš uticaj na okoliš”, objašnjava Carole, a na sajtu brenda nudi mnogobrojne izvore inspiracije, rješenja za svako godišnje doba i ideja za transformiranje i unapređivanje vlastitog blagostanja.