Ne radi se samo o novim formulama, otkrićima, postupcima i novim tretmanima. Estetska medicina mijenja viziju i pristup – pokazalo je istraživanje američke farmaceutske kompanije Allergan Aesthetics (najpoznatije po proizvodnji botoksa). Osim što je uključilo 13 zemalja i 12 međunarodnih stručnjaka, istraživanje se oslonilo na jedan od najefikasnijih alata za dešifriranje aktuelnih trendova – osluškivanje i analiziranje društvenih mreža i onoga što se pojavljuje na internetu, tj. najviše spominje i pretražuje u ovoj oblasti. Dakle, rezultati Allergan Aestheticsa su pokazali da se spominje nekoliko novih trendova, a ovo su najzanimljiviji:
Etika estetike ili aesth-ethics
Zbog velike potražnje za određenim tretmanima/zahvatima trendovi se sve više usmjeravaju ka što prirodnijim rješenjima. Poželjni su rezultati koja ne mijenjaju karakteristike lica, bez različitih “punjenja” i “napumpavanja” koji ga mogu promijeniti. Dakle, dosta je bilo uništenih, neprepoznatljivih i “zaleđenih” lica slavnih osoba koje su pretjerale, neumjereno se prepuštajući mnogobrojnim estetskim zahvatima. Prednost imaju mala “retuširanja” koja poštuju različitosti svake fizionomije.
Tijelo
Ne postoji samo lice, tj. nije više samo ono u fokusu. Čini se da se pažnja prebacuje na tijelo. Nakon proteklog razdoblja u kojem su mnogi, zahvaljujući izolaciji zbog pandemije, ponovo otkrili potrebu za potpunom brigom o sebi, u prvi plan se vratila skladnost tijela. Stoga se od estetske medicine traže, naprimjer, ciljaniji tretmani protiv celulita, lokaliziranih masnih naslaga, itd.
Metaverzum
Govori se o virtuelnim “meta-klinikama” u kojima možete komunicirati sa specijalistima estetske medicine. Možete razgovarati o konkretnim pojedinostima koje vas zanimaju, ali i na svom avataru isprobati tretmane/intervencije prije nego što to učinite na vlastitoj koži. Digitalan, ali efikasan način izbjegavanja iznenađenja u stvarnom životu.
Inkluzija
Ključni termin je de-gendered, dakle estetska medicina kao sredstvo slavljenja rodnih identiteta u svim njihovim mogućim značenjima.
Holistički pristup
“Ljudi ne kupuju samo proizvod, oni kupuju životni stil”, kaže britanski doktor estetske medicine Tijion Esho, osnivač klinika Esho u Londonu i Newcastleu. To znači da, naprimjer, injekcija hijaluronske kiseline ili kolagena nema više samo jedan cilj, samo jednu specifičnu svrhu, nego se smatra instrumentom koji će nam pomoći da se bolje osjećamo, podići samopouzdanje i imati pozitivan uticaj na naše blagostanje u potpunom smislu.
VIA Vogue.it