Miuccia Prada i Raf Simons, belgijski dizajner koji je od 2020. godine član glavnog kreativnog tima modne kuće Prada, te slavni parfimeri, Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu i Antoine Maisondieu, udružili su snage, a rezultat je novi parfem. Imena Paradoxe, nastao je iz njihove zajedničke želje da uhvate i u jednu bočicu smjeste miris koji je spoj avangarde, inovativnosti, bezvremenosti i prirode. “Parfem utjelovljuje paradokse kultnih sastojaka kako bi otkrio nove i neočekivane mirisne senzacije.”
Gornje note ovog cvjetnog parfema za žene čine srce kalabrijskog bergamota, esencija mandarine i akord kruške, srednje note su posvećene esenciji pupoljka nerolija, tuniskog cvijeta narandže i jasmina, a donje note čine akordi ambera, burbon vanilije sa Madagaskara i bijeli mošus. Zaštitno lice parfema je 32-godišnja britanska glumica Emma Watson, a Paradoxe će od 26. avgusta biti dostupan na sajtu brenda.
Modna kuća Prada postoji od 1913. godine, kada su braća Mario i Martino u prestižnoj milanskoj galeriji Vittorio Emanuele II otvorili prodavnicu kožne galanterije Fratelli Prada. Isprva su prodavali putne torbe od italijanske kože, a ostatak asortimana uvozili iz Engleske. Izuzetan kvalitet proizvoda privukao je pažnju evropske aristokracije i italijanske kraljevske dinastije Savoia te su 1919. postali njeni službeni dobavljači. Kako se Mario protivio uključivanju žena u posao, a njegovog sina nije zanimalo da nastavi prodičnu tradiciju, posao je preuzela kćerka Luisa. Nakon očeve smrti, vodila je kompaniju skoro 20 godina, a naslijedila ju je Miuccia, najmlađa od troje djece, koja je 1978. i formalno preuzela upravljanje modnom kućom. Kreativna, ambiciozna, talentovana Miuccia, danas jedna od najmoćnijih i najuticajnijih svjetskih modnih dizajnera, imala je ogromnu podršku supruga Patrizija Bertellija. Zajedno su bili nezaustavljivi te se uz ime Prada vežu mnogobrojna priznanja modne industrije. Na nepreglednu listu proizvoda koju potpisuje Prada, s odjećom, obućom, kožnom galanterijom i asesoarima za žene i muškarce, 2003. je upisan i prvi parfem, a godinu kasnije pokrenuta je i robna marka Miu Miu. U industriji parfema ovaj italijanski brend ostvario je ogroman uspjeh. Nastali u saradnji sa čuvenim parfimerskim imenima, odišu luksuzom, sofisticiranošću i kvalitetom, a dosad je lansirano oko 90 mirisa.