Prvi put nakon Chanela N°5, čija je ambasadorica bila od 2004. do 2009. godine, Nicole Kidman “posudila” je svoje lice jednom beauty brendu, i to onome čiji su proizvodi namijenjeni njezi kose, trepavica i obrva. U pitanju je američki brend Vegamour kojeg je 2016. godine osnovao Daniel Hodgdon. Nicole se, kako kaže, doslovno zaljubila u Vegamourove proizvode koje je prvi put koristila tokom izolacije, kada je zbog pandemije boravila u Australiji. “Veoma posvećeno sam koristila Gro Foundation Kit, koji sadrži serum za vlasište, šampon i regenerator, ta kompletna rutina mi je popravila zdravlje kose, veoma oslabljene zbog čestih promjena frizure, boje, nošenja perike zbog potreba snimanja, itd.” Osim promoviranja, inače oprezna po pitanju ulaganja, Nicole je postala i partnerica te uložila novac u ovaj brend iz Los Angelesa.
Ali, nije samo efikasnost proizvoda ključ saradnje slavne glumice i brenda Vegamour. Kako je Nicole rekla za WWD, zapravo želi podržati brendove koji “daju svoj doprinos svijetu, čineći ga boljim i pomažući ljudima”. Prema Danielu Hodgdonu, Nicole i Vegamour dijele iste vrijednosti, jer je filozofija brenda zasnovana na etici i nauci te organskim i biljnim formulama. Vegamour, naime, ima za cilj zdravlje kose, ali samo kroz respektabilne sastojke i efikasne formule, uglavnom biljnog porijekla.
Cilj im je stvoriti ponudu koja se tiče dobrobiti kose, očuvanja njenog zdravlja i boje, ali na poseban način, uz dva pristupa, prvi – koji će nastojati suzbiti najčešće probleme vezane za starenje prije nego što se pojave, a drugi je, naravno, podmlađivanje. Treba napomenuti i društvenu angažiranost brenda izraženu kroz fair trade, kako bi se i očuvao okoliš i stvorile ekonomske mogućnosti zapošljavanja žena u malim i srednjim preduzećima na jugu Afrike i širom svijeta.