Menu
Beauty Bay

DIJETA (KOJA TO NIJE) DR. PERRICONEA

Za razliku od većine dijeta, jedna od onih koje preporučuje poznati američki dermatolog i nutricionista nije za mršanje, čak se ne spominju riječi mršanje, kalorije, gubitak kilograma, zapravo se radi o antiaging životnom stilu.

Ljudi su od pamtivijeka u potrazi za eliksirom mladosti. Danas živimo sve duže, a želimo se i osjećati i izgledati bolje. Stoga ne čudi što se antiaging razvio gotovo do razmjera naučne discipline, a na Zapadu odavnu niču antiaging instituti, razvijaju se posebne terapije, tretmani, suplementi, programi prehrane i tjelovježbe. I sve to kako bismo izgledali bolje, ljepše, zdravije i izbjegli pojavu bora, najvećih izdajica moderne antiage generacije.

Američki dermatolog dr. Nicholas Perricone, nutricionista, naučnik i filantrop, posvetio je svoj profesionalni vijek dermatologiji. Posebno ga je zaintrigirala veza ishrane i zdravlja kože te primjena nutrijenata u terapiji i prevenciji učestalih nesavršenosti kože, stoga njegov program za zdravlje i ljepotu podrazumijeva: protivupalnu ishranu, ciljane dodatke ishrani i topikalne nutrijente bogate antioksidansima. Godine 1997. osnovao je brend Perricone MD, koji ima holistički pristup njezi i ljepoti, te postao svjetski lider u njezi kože zasnovanoj na naučnim istraživanjima i inovacijama.

10 pravila dr. Pericconea

1. Jedite obilje masne ribe, posebno lososa te druge izvore proteina, poput jaja i peradi. Proteini su potrebni za obnovu i usporavanje starenja ćelija kože dok omega 3 masne kiseline održavaju adekvatnu vlažnost kože i ublažavaju upalne procese.
2. Često konzumirajte svježe tamno bobičasto voće, posebno borovnice, sadrži antioksidanse koji pomažu detoksikaciji i sprečavaju prijevremeno starenje.
3. Jedite dinje, jabuke i kruške, voće koje ima nizak GI (glikemijski indeks); lubenica, banane i mango imaju viši GI te ih treba konzumirati umjereno.
4. Treba dati prednost orašastim plodovima, posebno lješnicima i bademima, sadrže pravo bogatstvo vitamina E i linolne kiseline.
5. Za doručak jedite svježe pripremljenu zobenu kašu ili zobene pahuljice koje će pomoći u održavanju stabilnog nivoa šećera u krvi.
6. Pijte 8 do 10 čaša vode dnevno, čak i blaga dehidracija može učiniti da koža izgleda starije.
7. Izbjegavajte kafu i čaj.
8. Izbjegavajte alkohol.
9. Izbjegavajte rafinirane ugljikohidrate poput bijelog brašna i šećera.
10. Vježbajte svakoga dana. Dr. Perricone tvrdi da tjelovježba djeluje protivupalno na ćelije.

Može li hrana zaustaviti nastanak bora

Naučnici iz Centra za istraživanje ljudske prehrane, na Univerzitetu Tufts u Bostonu, otkrili su koje voće i povrće čini da izgledamo mlađe, a na vrhu liste su borovnice, kupine i brusnice, jer sadrže visok procenat antioksidansa. Antioksidansi su hemikalije koje organizam proizvodi kako bi se odbranio od slobodnih radikala, štetnih tvari koje nastaju kao nusprodukt metabolizma kisika. Mogu dospjeti u naš organizam i izvana (pušenje, zagađenje okoline, radijacija, prekomjerno izlaganje suncu, itd), i to su oni slobodni radikali koji imaju snagu da razaraju ćelije i uzrokuju boranje kože. Snaga antioksidansa u pojedinoj hrani naziva se ORAC vrijednost (Oxigen Radical Absorbance Capacity), a prema teoriji dr. Perriconea unosom hrane s visokim brojem ORAC jedinica možemo povećati broj antioksidansa u tijelu i pomoći prevenciji starenja. Hrana bogata jedinicama ORAC-a će teoretski pomoći zaustavljanju nastanka bora, zaštititi zglobove od artritisa, smanjiti rizik od bolesti srca…

Uzročnici ubrzanog starenja kože

Sunce je najveći neprijatelj kože, ono što se vidi na našem licu nisu godine koje smo proživjeli, nego ukupan broj sati provedenih na suncu. Brend Perricone MD je 2015. godine predstavio liniju pod nazivom No Make-Up Make-up, novu kategoriju dekorativne kozmetike s najvišim zaštitnim faktorom od štetnih sunčevih zraka, što znatno pomaže u borbi protiv uobičajenih znakova starenja i gubitka mladalačkog tena. Osim sunčeve svjetlosti, postoje još neki faktori koji uzrokuju starenje kože, a najvažniji su pušenje, bilo da ste pušač ili jednostavno provodite vrijeme s pušačima; ishrana siromašna vitaminima, poput vitamina A, C, E, folne kiseline i vitamina B12; ishrana s visokim udjelom masti i soli; prekomjeran unos alkohola, stres, nedovoljno sna.