Menu
Beauty Bay

OTKRIJTE ŠTA JE POTREBNO VAŠOJ KOSI

Ljepota je pitanje harmonije, zato kosa ima značajnu ulogu u cjelokupnom izgledu. Masna kosa i perut mogu negativno uticati na naš privatni i društveni život.

Fiziološka aktivnost lojnih žlijezdi može se poremetiti usljed različitih faktora, kao što su, naprimjer: nepravilna ishrana, stres, smog, agresivni tretmani, korištenje kontracepcije ili hormonski disbalans, karakterističan za određene periode u životu. Tada se pojačava lučenje masnih tvari i kosa izgleda masna i teška. Sem toga, promjena bakterijske flore može poremetiti proces obnavljanja kože, uzrokujući tako nastanak peruti.

Vaša ishrana je:

A – veoma raznovrsna, sa mnogo voća i povrća, ali i proteina

B – nije baš raznovrsna, često sam na dijetama ili preskačem obroke

C – ponekad teška: obožavam sve prženo, umake i kobasice

Često jedete slatkiše?

A – ne

B – da, ali samo za doručak i kao užinu

C – da, obožavam slatkiše

Kako perete i sušite kosu?

A – ne pretjerano toplom vodom, svaka 3-4 dana i najčešće ne sušim fenom

B – vrućom vodom, svaka 2-3 dana i uvijek je sušim fenom

C – skoro svakog dana, vrućom vodom, sušim je fenom i često “peglam” ili uvijam figarom

Da li vaša kosa “osjeti” menstrualni ciklus?

A – ne posebno

B – koristim oralnu kontracepciju

C – da

Kako štitite kosu od sunca?

A – sredstvima sa zaštitnim UV filterima

B – nosim šešir ili kapu

C – nikako

Imate li perut?

A – ne

B – da, povremeno

C – da

 

REZULTATI

Najviše A  – Već mnogo činite za svoju kosu, ali se ipak ponekad zna desiti da postane masna i beživotna, što je posljedica emotivne napetosti ili nekog vanjskog uticaja kao što je, naprimjer, smog. U tom slučaju može vam koristiti dopuna antioksidansima i supstancama koje će regulirati lučenje masnoća.

Najviše B  – Vaš način života ne stvara optimalne uslove za zdravlje kose. Jedite raznovrsniju i lakšu hranu. Koristite blag šampon i napravite barem jednom sedmično pakung za kosu. Zatim, probajte sa različitim dodacima ishrani koja će regulirati lučenje masnoća.

Najviše C – Masna i beživotna kosa trpi zbog vašeg neurednog načina života. Jedite zdravu hranu, jednostavno pripremljenu i sa što manje masnoća. Svakog dana pojedite jednu porciju mesa, ribe ili jaja. Oduprite se stresnom načinu života odlaskom u prirodu, barem u šetnju. Za pranje kose koristite kvalitetne proizvode, specifične za vašu kosu. Upotrijebite dodatke koji će regulirati lučenje masnoća, boriti se protiv slobodnih radikala i pojačati mikrocirkulaciju kože glave.

ISHRANA Pantotenska kiselina (vitamin B) je najvažnija za ćelijski metabolizam. Nalazimo je u mnogo namirnica, ali se njen veći dio kuhanjem uništi. Iz tog razloga je veoma važno dnevno jesti barem dvije porcije sirove hrane, povećati potrošnju mesa, integralnih žitarica i jesti, što je više moguće, crvenog i narandžastog povrća, izvora betakarotena.

NAČIN ŽIVOTA Odaberite blag šampon za masnu kosu, nakon pranja je dugo ispirajte i zamotajte u pamučni ručnik, a nemojte je trljati. Kada kosu sušite fenom pazite da zrak ne bude pretopao. Izbjegavajte često pranje i što češće boravite na otvorenom.

DODACI ISHRANI Mnogobrojna straživanja na polju dermatologije su pokazala kako određene supstance, dodaci ishrani, mogu uspješno regulirati fiziološku funkciju kože. Efikasni proizvodi su oni na bazi aminokiselina, cinka, betakarotena, itd.