Menu
Beauty Bay

LolaVie by JENNIFER ANISTON

Američka glumica Jennifer Aniston pridružila se sve dužoj listi slavnih osoba koje su pokrenule vlastiti beauty brend. Poznata kao vjerna sljedbenica zdravog života, 52-godišnja zvijezda kultnih Prijatelja, još je 2019. zaštitila ime za budući kozmetički brend – LolaVie, u kategoriji proizvoda za njegu lica, tijela i kose. Naziv potiče od kombinacije njenog nadimka Lola i francuske riječi za život, kojim Jennifer poručuje da ga uvijek želi živjeti na svoj, autentičan način… Na svom Instagram profilu Jennifer je navela kako je upravo lansirani brend plod ljubavi i dugotrajnog zajedničkog truda njenog fantastičnog tima te da je linija stvorena za njegu kose oko čijeg se izgleda ne treba mnogo truditi.

Debitantski proizvod linije LolaVie je Glossing Detangler – sprej za kosu, a izbor nije iznenađujući, s obzirom na to da je glumica sinonim za zdravu kosu i odličnu frizuru još od devedesetih i “Rachel” frizure, majstorske kreacije holivudskog frizera Chrisa McMillana. Njen zaštitni znak je takozvani kalifornijski glamur, kosa prošarana svijetlim pramenovima i naizgled nehajno razbarušena, kao da se upravo vratila s plaže.

Sprej Glossing Detangler je veganski, cruelty free, bez silikona, sulfata, parabena i glutena, sa 99 % prirodnih sastojaka; sadrži prirodne ekstrakte bambusa, kvasca, limuna, voćne komplekse, ceramide iz povrća, chia sjemenke, itd. U pitanju je višenamjenski sprej uz čiju pomoć je kosu lakše raščešljati, a koji će pritom pojačati njen prirodni sjaj, kosa će biti zaglađenija i zaštićena od topline. Nanosi se na mokru ili ručnikom prosušenu kosu, a prema potrebi i na suhu za dodatnu hidrataciju, sjaj i zaglađivanje; namijenjen je svim tipovima kose.

 

Kako je Jennifer Aniston veliki “beauty entuzijast”, pomno prati napredak tehnologije i novosti u svijetu ljepote i zdravlja, brend LolaVie zamišljen je kao kombinacija prirode i nauke, a velika pažnja posvećuje se održivosti. Jedan od sastojaka spreja je bambus (samonikla biljka koja dnevno može narasti i do jednog metra, nije je potrebno saditi i održavati), a korištenjem njegove esencije uspjeli su smanjiti količinu potrebne vode u proizvodima. Najavljeno je kako će brend biti posvećen formulacijama proizvoda, predstavljat će jedan po jedan te izbjegavati pretjeranu proizvodnju, a sva pakiranja će se moći reciklirati.