Poznati francuski brend Guerlain promijenio je zauvijek navike žena još davne 1870. godine, kada je kreirao prvi ruž za usne u formi stika, što je zaista bio revolucionaran korak u evoluciji ruževa. Ruž je oduvijek bio simbol ženske snage, njeno tajno oružje te je Guerlain neumorno radio na tome da svaki novi proizvod bude korak naprijed.
Tako je 2009. godine lansirana Guerlain Rouge G linija pod umjetničkim vodstvom Oliviera Echaudemaisona, kada je futrolu za sada već legendarni ruž Rouge G kreirao poznati dizajner nakita Lorenz Bäumer. Bio je to vrhunac elegancije i luksuza u svijetu makeupa.
Rouge G će u septembru dobiti novo šik izdanje – Rouge G Luxurious Velvet, a ovoga puta su futrole “odjevene” u tkanine s vanvremenskim uzorcima odjeće Parižanki, houndstooth, tvid, chevron pruge, koje je moguće izabrati po želji. Ekskluzivni mat ruž, bogato pigmentirane formule koja njeguje usne, čineći ih savršeno glatkim, dolazi u 15 nijansi, od uvijek aktuelne nude do senzualne vatrenocrvene.
Zaštitno lice kampanje je slavna 39-godišnja ruska manekenka i supermodel Natalia Vodianova, koja je od 2008. stalni član Guerlain porodice.