Kylie Jenner je početkom maja ove godine izbrisala postove na Instagramu, uz obećanje milionima vjernih pratilaca da uskoro stiže nešto novo. U pitanju je nedavno predstavljena kolekcija šminke njenog brenda Kylie Cosmetics sa novim formulama koje udovoljavaju rastućoj potražnji za clean beauty proizvodima.
Linija uključuje ruževe u čak 37 nijansi, zatim sjajila, olovke za usne, rumenila i pudere, olovke i gelove za obrve, eyelinere, highlightere, a očekuje se da će uskoro biti dopunjena i sjenkama za oči. Osvježeni Kylie Lip Kit obećava osmosatno trajanje i dugotrajni sjaj, čak i – nakon nošenja maske. Proizvodi su veganski, bez glutena i parabena, nisu testirani na životinjama. “Veoma sam ponosna što ponovno pokrećem Kylie Cosmetics sa svim novim formulama koje su čiste i veganske”, kaže Kylie, a kolekcija će prvi put biti dostupna u prodavnicama širom svijeta, upravo zbog novih formula koje premašuju standarde koje zahtijevaju SAD, Kanada i EU.
RECEPT ZA USPJEH
Mlada milijarderka je u novembru 2019. godine prodala kompaniji Coty 51% udjela u Kylie Cosmeticsu za 600 miliona dolara, a planira razvijati i linije Kylie Skin, Kylie Baby i Kylie Hair. U Forbesovoj priči iz 2018. pod nazivom Kako je 20-godišnja Kylie Jenner stekla bogatstvo od 900 miliona dolara za nešto manje od tri godine navodi se sljedeće: “Ono što je njena polusestra Kim Kardashian napravila za stražnjice, Jenner je učinila za pune usne. Iskoristila je svoje atribute kako bi stekla slavu i novac. Dok je Kim poznatija po prvom, Jenner se dokazala uspješnom u ovom drugom.” Kylie je zaista iskoristila sve prednosti klana Kardashian-Jenner i postigla veliki uspjeh s proizvodima koji pomažu svim onim koji žele da im usne izgledaju punije i veće. Svoj make up brend gradila na temeljima velike medijske pompe oko njenih usana i pitanja “da li ih je napumpala ili nije”. I kao i Kim, imala odličan smisao za biznis te je svoj talenat iskoristila i unovčila. Treba znati kako je Kylie otkrila savršen recept kada je ponudila setove za savršeno našminkane usne, čvrsti ili tekući ruž i odgovarajuće olovke, a tu ideju su potom preuzeli mnogi drugi kozmetički brendovi.