Menu
Beauty Bay / Novosti

KULTNI AMERIČKI DERMOKOZMETIČKI BREND CERAVE KONAČNO DOSTUPAN I U BIH

Brend CeraVe nastao je 2005. godine u saradnji sa dermatolozima, sa ciljem rješavanja problema kožne barijere, a danas naši proizvodi pomažu milionima ljudi širom svijeta”, rekao je John Reed, General Manager US & Global CeraVe Skincare, o jednom od najbrže rastućih brendova dermokozmetike na svijetu. Među dermatolozima koji su radili na CeraVe formulama je i čuveni Tom Allison, ujedno i suosnivač brenda.

Ceramidi i MVE tehnologija

Naziv CeraVe dobio je zbog ceramida koje sadrži svaki njegov proizvod (Cera), a Ve se odnosi na MVE tehnologiju, pomoću koje se nutrijenti polako, tokom 24 do 48 sati, otpuštaju u kožu te se produžava, tačnije povećava efikasnost proizvoda. „Njegom kože preparatima bogatim lipidima oporavit ćemo oštećenu kožnu barijeru, što je osnova liječenja suhe kože i brojnih bolesti u podlozi kojih je oštećena kožna barijera. Upravo su ceramidi ključni za njezinu normalnu funkciju, jer im je uloga pojačanje lipidnih lamela, a time i nepropusnosti kožne barijere. Tokom 24 sata slojevi se polagano jedan za drugim otapaju pomažući u obnavljanju prirodnih ceramida kože, održavanju vlage do 24 sata i obnavljanju kožne barijere cijeli dan“, ističe doc. dr. sc. Suzana Ožanić Bulić, dr. med. spec. dermatovenerologije.

Ceramidi su inače prirodno prisutni u koži, njihova uloga je veoma važna u održavanju njene elastičnosti, i to na način da pomažu u održavanju kožne barijere formirajući zaštitni sloj koji smanjuje gubitak vlage i štiti od različitih oštećenja. Kada je nivo ceramida nizak, kožna barijera je oslabljena, a posljedica – suha i nadražena koža. No, adekvatnom njegom CeraVe proizvodima moguće je “nadoknaditi” s godinama izgubljene ceramide i osnažiti kožnu barijeru. Sa proizvodima koji sadrže esencijalne ceramide identične koži, CeraVe je u SAD-u prvi izbor svih osoba s problemima suhe i osjetljive kože od postanka brenda do danas.

Osim ceramida, CeraVe proizvodi obogaćeni su i drugim prirodnim sastojcima, kao što su niacinamid (vitamin B3), salicilna i hijaluronska kiselina, a koji dodatno doprinose hidrataciji kože.

Cerave linija proizvoda

CeraVe liniju čine hidratantna emulzija i gel za čišćenje lica, hidratantna krema i losion, krema za ruke te hidratantna njega sa zaštitnim faktorom od UVA i UVB zračenja. Najprodavaniji CeraVe proizvod je Daily Moisturizing Cream, lagana, nemasna i brzoupijajuća dnevna hidratantna krema koja sadrži i hijaluronsku kiselinu. Pogodna je za osjetljivu kožu, ne sadrži ulja i mirise te pomaže koži zadržati vlagu, poboljšavajući njezin izgled i osjećaj. CeraVe proizvodi ne sadrže mirise i alergene koji mogu iritirati kožu ili izazvati alergije.

„Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od strane dermatologa i s dermatolozima. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost, ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima. Upravo su to razlozi dolaska i na ova naša tržišta. Uvjereni smo u uspjeh“, izjavio je Kristijan Božić, Marketing direktor brendova CeraVe & La Roche-Posay.

PHOTO: CeraVe